Volgers

maandag 15 april 2013

Candytime

Zoals jullie weten heb ik een paar weekjes terug een candy / give away ter verloting gesteld voor mijn volgers.
Er is nog 1 week te gaan voordat de verloting plaats vind.
Wat valt er te winnen:
Een blokje scrappapier 15x15 cm.
bijpassende lintjes,
plakparels,
bloemen
stempeltje of mask
labels
Een setje onderzetters gehaakt
en een gehaakt uiltje voor je tas of sleutelbos.

Er zijn maar liefst 3 van deze setjes te winnen!!
Wat moet je ervoor doen:
Volger zijn of worden
Mij een kaartje sturen met als thema verjaardag of huwelijk
Ik ben de 16e jarig en de 21e zijn mijn man en ik 25 jaar getrouwd, en ik ben gek op zelfgemaakte kaarten!
Het adres kun je via de mail opvragen.
Vergeet niet je adres op de kaart te zetten!
De sluitingsdatum is 20 april a.s.

De eerste kaartjes zijn al binnen maar ik hoop er natuurlijk nog meer te ontvangen.

Groetjes Inge


4 opmerkingen:

  1. Hi Inge, my cards are on their way, hope they arrive in time. Enjoy your celebrations this week. Happy Birthday and Happy Anniversary!
    Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Inge!!! Hopelijk heb je een gezellige dag gehad en ben je lekker verwend! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Inge,

    Mijn kaartje voor de candy is op de bus gegaan.
    Ik hoop dat ie snel bij je aankomt.
    Was ik je gister ook nog vergeten te feliciteren. Dom dom dom.
    Maar dan vandaag nog maar : Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen