Volgers

zondag 9 juni 2013

Voor Joep

Voor ons neefje Joep die deze week jarig is heb ik vandaag deze kaart gemaakt.
Het papier is een oud velletje scrappapier, ik ben nu eens bezig mijn overtollige scrappapiertjes te gaan gebruiken voor kaarten. Je hebt ze vaak al tijden liggen voor eventueel gebruik, en toch blijf ik maar nieuwe kopen (verzamelwoede??). Ook deze Ewin heb ik al een tijdje, en moest nodig weer eens in de inkt. Het kleurwerk is gedaan met Copics en Flexmarkers.
De lay-out heb ik gelift van de huidige NKU-Uitdaging ( je kunt nog meedoen).
Mijn kaartje wil ik mee laten doen met:

Ik had gisteren een vrije dag en heb eens lekker met wolletjes en verf gespeeld. Ik had dit nog nooit gedaan en heb eens even flink geƫxperimenteerd. Hierboven zie je twee strengen wol lekker in een voorweekbadje liggen. Ik heb 100 gram lace garen en 100 gram sokkenwol omgetoverd tot dit.......

lace garen voor een shawl

sokkenwol voor een paar warme sokken
Helaas geen foto's van de maakwijze, ik was te enthousiast en druk met het toevoegen van de kleurtjes.
Het was er geweldig weer voor en het zonnetje zorgde ervoor dat de stengen snel droog waren.

Ik ben super blij met het resultaat, nu nog de twee strengen tot een bol winden en leuke patronen erbij zoeken. Resultaat volgt.

Groetjes Inge

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje.
    En leuk gedaan met die wol. Mooie kleurtjes zijn het geworden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart en wol verven dat is je heel goed gelukt, ik vind het prachtig.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heb je voor Joep gemaakt Inge, ik vind hem helemaal het einde, wat een gaaf papier is dit en heel herkenbaar ik heb ook nog zoveel liggen en toch koop je er steeds weer bij.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op de eerste plaats....,je kaart is een bjoetie....en dan de wol, wat heb je dat goed gedaan,prachtige kleuren heb je ervan gemaakt!!!Ben benieuwd naar het resultaat!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje!
    Ik ben benieuwd naar je creaties met de wol, leuk gedaan zo met al die kleurtjes!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zomers kaartje Inge!
    Grappig effect dat wol kleuren leuk gedaan!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kaartje is schitterend met dit kleine vissermannetje! Leuk gedaan Inge. Je garen is goed gelukt zo te zien en te lezen! Nu nog zien wat voor moois je gaat maken! Succes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inge het is een prachtige kaart! Mooi kleuren, Edwin is super ingekleurd. Helemaal top dus!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart voor Joep, gefeliciteerd.
    Wat een mooie kleuren voor de jhawl en sokken.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhh wat een mooie kaart, geweldige kleuren en een leuke vlaggenlijn. Gezellig dat je met ons meedoet bij ATSC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is gewoonweg prachtig geworden Inge!

    BeantwoordenVerwijderen