Volgers

woensdag 17 september 2014

Duo-dag NKU


Vandaag is aan Anneke en mij de eer om een kaartje te posten voor de Duo-Dag. Onze opdracht is om zelfgemaakte bloemen op je kaart te maken.
Ik heb hiervoor een dessinvelletje van Hobbyvoordeel gebruikt als achtergrond. Met een embossingmal van Joy heb ik een postcard gemaakt en deze bestempeld met de masker techniek met verschillende stempels en kleuren inkt.
De vlinder is ingekleurd met Copics en er zit een beetje glitter op.

De bloemen zijn gemaakt met een creatables stans, deze heb ik al een paar jaar, maar ik heb nog steeds niet de goede lijm gevonden die mijn bloemen in model laat. Telkens als ik denk dat heb genoeg gedroogd heeft om los te laten ontstaat er na een tijdje weer dat gapende gat in het midden.
Ik vul het steeds maar weer op met een perlenpen of glitterlijm om er nog wat van te maken.
Wie heeft er een tip.....
Voor de creatie van Anneke kun je een kijkje nemen op het blog van de Nederlandse Kaarten Uitdagingen.

Groetjes Inge

2 opmerkingen: